jahapp...

packar som en tok, vad ska man ha med sig egentligen? ångrade mig när jag packat ner halva garderoben och började om igen... typiskt! hittade i samma veva ett par gamla byxor som jag inte kunnat ha på fyra år, snart får jag igen dom ;D hihi.. då blir man rätt glad.. men jaja, jag är ju inte nöjd för det.

tog en promenad med tommy och asse ikväll, gick väl i ca 80 minuter.. de va skönt, kan behövas en liten utsträckning innan man sätter sig i bilen.. bara att hålla tummarna på att jag vaknar supertidigt imorgonbitti. skulle vara perfekt! men jag tror det är rätt kört, suck.. när man väl vill vakna tidigt så sover man ju som en stock!

nu ska jag vänta på grannen så att jag kan rulla ihop madrassen till den minsta madrassen någonsin, lite jobbigt att ta med sig den men de går nog bra tillslut.. vi har ju släpvagnen också =)

hepp hepp.. upp å hoppa igen!




therese, tack tack.. jag ska njuta, fast de har du nog redan förstått ;)

emelie, jag ska ta å lägga ut lite bilder men har inte haft den tiden riktigt än =/ men nog finns det några.. ska välja ut dom vackraste ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback