jahapp tisdag eftermiddag igen..

har stressat i mig middagen utan anledning, dom som brukar äta lunch med mig vet säkert att jag kan trycka i mig ett mål på under tre minuter.. samma sak gäller med middagen. måste ta å skärpa mig!

nu ska jag vänta på att mamma hör av sig så att vi kan fara iväg en sväng =) har varit på hyffsat humör idag, känner inte att jag är så jävla sur som jag brukar vara och nu är det bara en arbetsdag kvar så imorgon hoppas jag blir riktigt bra! inga sura minter tack.

måste börja packa väskan idag också.. känns jobbigt att måsta göra det på kvällstid när man är trött i huvudet men jaja, alternativet är ju att göra det på torsdag morgon vilket inte lär vara så himla lyckat (de blir nog ikväll ändå).

kanske dags att sätta fart.. hinner nog göra en del här hemma innan jag ska iväg.

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback