jahapp och vad hann jag nu då?

här är listan jag ställde upp imorsse..

dammsuga hall
dammsuga kök
dammsuga vardagsrum
diska (har redan hunnit)
byta sängkläder
duscha
borsta tänderna
packa väskan

å där har vi de jag har kvar.. varför tog jag inte hallen? nä.. lite dum måste man ju allt vara. mammsen ska hämta mig efter jobbet så då borde jag hinna innan kvart i sex. håll tummarna!

för er som vill se fler bilder från helgens bravader har jag hittat några
här =)

har kommit på att jag nästan slutat informera er om diskberget men det betyder ju inte att det är borta.. det växer för var dag som går och jag arbetar ständigt med att jobba ner det..
jag kanske ska börja ta kort på hur det brukar se ut.. som en bombardering av diskbergsbilder! yes.. de ska jag göra. ska plocka fram kameran och ställa den på diskbänken tills berget ser ut som det brukar (nu är det bara en mugg).

borde jobba igen.

hejhej!


Kommentarer
Postat av: Therése

WOW! Hann du allt det på morgonen? Duktigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback