jag tror jag brinner upp!

ja.. brinner upp, mitt humör är uruselt efter att ha talat med en intern support.. lata idiot! jaja.. de va den dagen, vad jag däremot kan glädja mig åt är ju att det är helg om lite mer än 6,5 timma =)

ikväll blir det bio, marley och jag.. som jag tidigare sagt så är boken kanonbra så jag har rätt höga förväntningar på filmen. jag kommer säkert böla som en idiot (är så himla blödig!).. menmen, det är bra att kunna gråta har jag hört, men ja.. frågan är när man ska gråta och när man inte ska göra de.

när jag va liten så satt jag tydligen inne på toan och tyckte synd om mig själv, jag tror att det är en ganska bra grej.. på det viset så avreagerade jag mig sa pappa.. LÅTT JA VA! skrek jag ;)

jag är nog rätt så lik nu också, låt mig vara och låt mig tänka igenom saker och ting.. pressa inte ur mig sånt jag tycker är jobbigt eller sånt jag mår dåligt över. det kommer av sig själv tillslut...


sitter iaf på jobbet.. som vanligt.. och våndas över de två samtalen jag fått in idag, det är dom som vänt min dag upponer. FAN!

va trött som få imorsse.. kändes inte som att jag skulle få upp ögonlocken, men nu sitter jag här. ska fortsätta sitta.

hejhej.

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Kan bara bekräfta det humöret hahaha!!!

2009-04-16 @ 15:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback