inlägget alla väntat på..

jag har nu lyckats lägg in bilderna från "festen" i lördags... här kommer dom..


egotina - här är klockan strax efter fem om inte strax innan? varför göra sig klar så tidigt?


första gästen anlände och en pizza bakades och åts..


sedan kom dom två som saknades..


halvlullig?


mer lullig?


isbjörnen kände för att ta sig ett glas..


tillsammans med sin vän tanden..


lena antastar tanden!


hahaha - vilken pose!


tanden drack lite mer och hade även funnit chips-skålen..


favorit-tomas kom och hälsade på =)


oj.. hmm.. fnitterattack eller nåt ;D


DAGEN EFTER.....



bakis-lena..


tanden ser ut att må fint men isbjörnen mådde inte så himla förträffligt.. stackarn.


jag mår oftast bra men igår va en av mina sämre dagar =/

tråkigt nog så har jag inga bilder på annika och therese dagen efter galejet.. men enl mina källor så mådde dom piss och va trötta båda två ;P



nu ska jag dra iväg mig på en promenad.. ser ut att vara kanonväder ute =)
tjing!

Kommentarer
Postat av: Therése

Isbjörnen mådde nog som den förtjänade? Den satte ju igång lite tidigare än Tanden ;b

Postat av: Therése

Ha ha, så dåligt mådde jag inte igår men trött det var jag verkligen!

2009-04-13 @ 14:38:04
URL: http://afts.wordpress.com/
Postat av: Tommy

Men Tina... Har du sett var tanden har sin hand? 35191920.jpg" rel="nofollow">http://tinathornberg.blogg.se/images/2009/sl27206635191920.jpg och titta så nöjd isbjörnen ser ut :D

2009-04-17 @ 21:03:17
URL: http://www.cutthroat.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback