ibland kan man ju fundera..

skrev ju igår att sollefteå består av backar och liks förbannat så kliver jag upp för en morgonpromenad =/ jaja.. när man väl kommit iväg och avverkat halva rundan så känner man sig rätt nöjd iaf, synd bara att man inte kan lägga sig på marken och sova just då bara.

gick och la mig grymt tidigt igår, klockan tjugo över nio så släckte jag lampan och ett par minuter senare ringde mads och skulle springa förbi en sväng.. när svängen kom så låg jag fortfarande i sängen men hon klarade sig bra själv ;D om jag får gissa så somnade jag vid tio eller nåt liknande, vaknade strax innan fem och kände mig sååå utvilad! jag vet ju att jag egentligen skulle behövt sova typ minst två timmar till men jaja.. inte mycke å göra så jag klev upp och tog den där morgonpromenaden istället..

nu har jag ätit frukost, druckit kaffe och väntar på att klockan ska bli halv åtta så att jag kan börja röra mig till jobbet.. diskberget avverkade jag igårkväll, är bara ett durkslag och en panna i diskhon och dom kan lika gärna vänta tills efter jobbet idag (eller jag kanske borde ta dom på en gång ändå..?)

ska lägga upp några fina bilder sedan helgen iaf =)







vilket gäng! jaja.. orkar inte ladda upp fler, har några bilder på när madde ger milla massage och det ser INTE skönt ut.. jag har en jättefin bild när milla försöker trycka ur det sista ur vindunken (läs: vinpåsen) och sen finns det tonvis med posebilder vilka jag inte borde lägga upp här ;p

bilderna här ovan visar ju iaf att solglasögonen va med på en hel del foton.. (ha! foton lena, där ser du ;)

nu ska jag ta mig an miniberget av disk och sedan ska jag nog läsa lite innan jag går på jobbet (herregud va mycke tid jag har över idag!)

over and out..

Kommentarer
Postat av: Tommy

Vilka party brudar

Postat av: Lena

Bra där "kort" är ett big no no! de verkar ha gått in nu =D kram kram

2009-04-28 @ 21:30:50
Postat av: Emelie

åh jag saknar er redan, ser ut som en toppen affton. men tina vere is korten från den festen jag var med på? tänkte att jag ville ha några men du hade ju inte lagt ut nått;D

2009-04-29 @ 18:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback