humörsvängningsdamen nr 1

alltså seriöst, ibland borde jag överväga att börja snusa igen.. men förhoppningsvis går humörsvängningarna över efter ett tag.. jag har varit en plåga idag, jag har inte pratat med någon typ och dom få ord jag sagt har inte lett in i någon slagt konversation alls. sorry.

tittade på desperate housewifes hemma hos pappa eftersom jag missade de förra veckan.. va riktigt skönt att stänga in sig och komma bort till någon annan plats ett tag. det är liksom inte samma sak som att vara hemma hos mig.. hemma hos pappa är det alltid tyst och skönt (om man bortser från barnen eftersom dom också va där idag)..

fika, middag, fika.. ja that's it.


på fredag (24e) fyller min älskade kisse 13 år.. gubben börjar bli lite till åren =(

så jag har nog tänkt åka hem med ett paket och i samma veva byta till sommardäcken.. finns snart ingen annan möjlighet att göra de eftersom helgen efter kommer att spenderas nere i avesta.. =)


nu blir de gonatt!


ps. HAHAHAHAHA! ingemar de där va jävligt bra sagt.. jag börjar bli riktigt gammal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback