humöret på topp..

eller inte, jag ligger på botten just nu och försöker kravla mig upp.. är så jävla slut i huvudet och har noll koll på allt så ja, bara att börja om från början imorgon bitti.

tog en promenad med tommy, kändes bra när man kom hem iaf.. har ju tryckt i mig hur mycke godis som helst idag så ja.. hehe, välbehövd promenad med andra ord.

åt soppa till middag, kändes som en fis i rymden.. alltså hallå? finns det verkligen människor som blir mätta på det? själv skulle jag kunna trycka i mig en hel blåval själv (om den va rätt tillagad då.. god med andra ord). jag känner för att stuva in en hel plåt med fläskpannkaka för tillfället plus att jag på köpet skulle vilja ha ett påskägg som bara va mitt, ett påskägg som ingen annan såg. yeah right att det finns såna =/ det är ju synd att man är en sån som kilona lägger sig på bara man känner lukten av godis eller chips.

imorgon är det iaf kalas och påskfirande.. kalaset börjar klockan elva så jag kanske hinner en del innan de iaf, sedan så åker jag upp till mamma och åke för att äta middag. på kvällen så blir det inte något speciellt, dega i soffan typ.. va ju planerat att det skulle bli fest men det går ju inte när krogen är stängd?

lördag bär det iväg på kramm i kramfors, ska dansa så det står härliga till. hoppas de blir lika roligt som jag vill att de ska bli.

nu ska jag suga klart på den sista snusen och förhoppningsvis så är detta den sista.. ever! jag får tårar i ögonen när jag tänker på mitt framtida humör, förlåt alla nära och kära att jag kommer att bli ilsken som fan men det går över.. förhoppningsvis.

natt natt


Kommentarer
Postat av: Tommy

Tack för trevlig prommis!

Jag kom fram till anthill och så gjorde sig min dåliga mage sig till känna.. Det blev ett pit-stop så att säga :P



Går det att köpa nya magar? :P

Postat av: Tommy

Förresten, lyssna på Manic Street Preachers och låten Australia... Jag blir på topp av den låten iaf :)

2009-04-09 @ 23:08:33
URL: http://www.cutthroat.se/
Postat av: Therése

Jag åt också soppa och säger detsamma! Seriöst, det är inte mat! Och då tryckte jag ändå i mig två stycken quesadillas! Visa mig den människa som blir mätt på soppa tack..

2009-04-10 @ 08:19:57
URL: http://afts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback