full rulle!

blev inte direkt som jag tänkt mig när jag skulle boka biljetten ner till avesta, nänä jag kunde ju inte delbetala på internet utan jag va ju tvungen att boka via telefon som tydligen kostar 5% extra menmen.. nu är det bokat iaf, i samma veva som jag bokade blev jag också nån slags sj prio-medlem (kan det heta så?).. orkade helt enkelt inte tala emot ett till medlemskap och absolut inte när jag var stressad. betalt och klart nu iaf! kl 5.08 den 30 april så bär det iväg mot "södern" (det blir nästan som en utlandsvistelse för mig de här :D)

stressade iväg med mamma på dagens göromål och kom väl hem typ halv nio, har varit ute på en promenad.. någon som förstår varför de blåser som om det vore november? jag höll på att blåsa av den stora bron när jag gick över.. huuuga, iskallt verkligen!

jaja nu är jag hemma, har ätit en kesomacka och ska slänga mig i duschen nu.. sen blir det sova av =)

natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback