diskberget..

kliver upp varje morgon och försöker få till så att inte vattnet ska spruta ur diskhon när jag startar kranen.. det är ett stort berg av disk..! detta berg ska bestigas när jag kommer hem idag är det tänkt (men om jag inte vill då??)..

nu e de snart jobb igen, väntar på att klockan ska bli typ kvart över så att det finns någon mening i att ställa sig upp för att leta kläder och borsta tänderna å så.. så förbannat trött idag! jag fattar inte varför man va tvungen att ställa fram klockan, de e efter de jag känner mig som en degklump klockan halv sju på morgonen..

nu ska jag poppa, dricka lite kaffe och svänga mina lurviga medans jag letar dagens "outfit" ;P

/T

Kommentarer
Postat av: Therése

Lycka till med diskberget i eftermiddag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback