cravings..

ja.. herregud, jag har cravings efter väldigt mycke.. suck.

*en ny ***** (vet inte om jag vågar uttala det högt inför hela svenska folket)
*få hetsäta pajen jag gjort idag
*nya byxor (som varken är för korta eller för stora/små)
*saltlakrits i mängder
*hårprodukter (varför vet jag inte?)
*kaffe
*smoothies
*räkmackor

ja you name it, min lista kan bli lång..

iaf så blev det paj idag, den blev faktiskt rätt lyckad.. har smakat en smaaaaal smaaaal bit och har packat lunchlådan inför imorgon... den ser rätt tråkig ut men är god ;)



vad tycks?

nu ska jag göra mig ett par makrillmackor, hämta en chokladbit och lägga mig framför tv'n.. snart börjar greys ;D

tjing!

ps. glömde säga att jag endast rastade manshataren idag (manshataren rastade mig), vi hann inte spionera så vi får ta det en annan dag.. (min matlagning kom ivägen)


Kommentarer
Postat av: Mumlan

Ser god ut, själv har jag ätit soppa och sportbröd. Blir lite sugen.

2009-04-22 @ 21:28:10
Postat av: Linda

Den såg god ut. Vad är det för innehåll? :) Allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback