botemedel tack!

det är längesen jag kände mig så här hängig..! mår pyton, vill sova men känner att jag inte kan gå och lägga mig klockan fem på en söndag.. never in my life.

någon som har något botemedel mot baksmälla? tas tacksamt emot idag iaf, har hinkat vatten men ja.. tydligen så hjälper det inte.

snart blir det middag, har gjort en lasange för första gången på typ två år.. hoppas att den här inte är så misslyckad som den sista jag gjorde. (är nog därför jag inte gjort en på så länge)
näpp.. dags för lite till vatten och lite kläder, kanske en promenix i friska luften och den underbara solen som jag missat idag =/

tjing!


Kommentarer
Postat av: Marie M

Drick resorb! Vet att jag är en dag sen med kommentaren. hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback