biljävel!

happ.. kom just från graninge där jag och pappa spenderat typ fem timmar i bilen. min bil läcker, alltså bilen läcker inte men vatten läcker in i bilen vilket inte är så himla bra (men bilen är läcker).. så idag så skulle vi ta tag i de här å fixa de..

när vi sätter igång så kommer de inge vatten inuti bilen.. nä där ligger pappa och jag står med vattenslangen och sprutar för fullt... när jag slutat spruta och vi halvt gett upp så lägger sig pappsen igen och då helt plötsligt så har vi en liten pöl på golvet.. det var väl ungefär här vi insåg att vi kanske skulle kunna lösa problemet (utan att meka isär hela bilen)..

höger sida borde nu vara tät, vi är inte säkra men för fan håll tummarna för oss!

vad beträffar den vänstra sidan så är den inte fullt lika tät, där vet vi vart de läcker in men inte hur vi tar oss dit eller exakt vart de här lilla hålet sitter.. vi har knackat, slagit, torkat, lyst och ja.. ALLT! fan å.. där gick vi bet, jag frågade pappa om vi inte kunde ta bort hela instrumentpanelen men näpp de kunde vi inte (tydligen svårt??) 

en bilmekaniker som är bra på golf får jättegärna komma och hälsa på mig och hjälpa till.. jag är då ingen bilfantast, den ska gå framåt, dra lite bensin och ha jääävligt billig skatt ;)


jaja så va de me de.. jag håller ju på att sluta snusa och har just insett att det inte går att ha några godsaker hemma... eftersom det har blivit alldeles för mycke festligheter och gott i helgen så tog jag dom sista godisarna och tryckte i mig hälften och tryckte ner den andra hälften i sopkorgen.. detta innebär att jag iaf fick äta ett hekto och att jag nog slängde lika mycke.. allt eftersom jag åt så slängde jag också (kändes bättre då..)

hade de här varit en vanlig kväll så hade jag tagit en ångestpromenad men för fan.. imorgon är det jobb som väntar och inget kan väl bli värre än jobb? no way.. jag ska njuta av kalorierna som flödar i mitt blodomlopp nu och tänka på att imorgon är det nya tag som gäller..

nikotinfri i nästan 48 timmar och har inte tagit en vanlig snus sedan torsdag kväll klockan 20.00 (typ), vilket innebär att jag varit vanlig-snus-fri i 97 timmar..!! WOOHOOO!!!

nu natt.. sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback