åh marley!

jag älskar marley, jag höll på att förgås i slutet av filmen.. jag har en svaghet när det gäller film och det är djur, vad det än är för djur som far illa så gråter jag (floder!).. men de e svårt på bio, om jag hade släppt ut allt så hade nog ingen kunnat höra replikerna i filmen utan endast mitt snörvlande.. istället satt jag och torkade varje tår samtidigt som jag höll ett finger under näsan för att inte snoret skulle börja droppa.

åh marley!



jag blir alldeles varm när jag ser hundkräket.. åh vilken byracka, sötnos och godhjärtad best!

hund kommer jag aldrig köpa självmant iaf.. men jag älskar att leka med dom, låna ett tag och mysa med, ta en promenad, borsta, mata (!) och bada med =)

jag är en kaninmänniska.. jag ska ha en kaninfarm när jag blir stor (när blir man stor?).. åh va jag saknar min spike, lilla spiken som va mitt hjärta.. han har det säkert bra där han är nu :')



jag hoppas att det ser ut så här där spiken är nu och att han slipper ha koppel på sig så att han får kuta vart han vill.. miss you babe!


nu ska jag ta å göra mig klar för sundsvall, jag och manshataren ska åka dit vid halv nio.. jag ska på en behandling vid ett och sen ska vi shoppa gärnet timmarna runtomkring de (synd att jag inte vet vad jag får i lön nästa vecka)..

hepp hepp.. up up and away!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Det låter som det var en bra film.. Kul!

Postat av: Marie M

Hallo. Haha jag grät åxå när jag såg den. Påminde lite om min hund ibland:) men han är lite mer väluppfostrad.Tur de! hehe. Jag har en jätte fin kanin-hane på snart två och ett halvt år som skulle behöva ett nytt hem. Du är inte intresserad?? Han e jätte go! Det är bara det att hunden tar upp nästan all tid för mig.:( Så då tycker jag synd om Mao som förr var lös i lägenheten och nu sitter i bur.

2009-04-17 @ 15:07:18
URL: http://mariemeurle.blogg.se/
Postat av: Therése

Aw, vad söt han är :)

2009-04-18 @ 20:36:37
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback