vinkväll..

nu är det ett tag sedan jag skrev... har en tendens av att bli så numera..

var på facklig grundkurs tisdag-onsdag den här veckan, kul att träffa alla kursdeltagare igen... dom e suveräna + att det hade kommit in en ny rolig kille också =)
tisdagkvällen blev det lite lekar och en hel del vin.. dom två "äldre" hade tagit med sig en 7a sprit å en dunk rötjut =)

resten av tiden vet jag inte om det är så mycke å skriva om...

igårkväll så tog jag å milla en panpizza på valvet, köpte lite chips och drack rövin framför en film (27 dresses - rekommenderas).. de va skönt att bara slappa en kväll å gå å lägga sig i tid o veta att man inte behövde kliva upp idag... inte så tidigt iaf.

idag blir det nog kläddax, stan, företagsmässan på hallsta och en fika =) väntar på att milla ska höra av sig å sen i eftermiddag kommer lena =)
16.30 ska jag infinna mig på bränna för att ta hand om dom tre vilddjuren, moster ska alltså vara barnvakt... har hyrt film och mig veterligen så finns det chips där så de blir en till myskväll =)

nu ska jag sätta på kaffe å äta lite fil..
bye

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Tina! Så länge sen man såg dig. Hoppas allt är bra med dig, tittade bara in å sa hej :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback