inget..

jag älskar att träna, när det är över... fy fan va vi kämpade igår. jag va till å med svettig på knäna! ryggen värker så förbannat idag å jag börjar få ont i halsen som pricken över i't.

har än en helg tagit på mig extra jobb för att tjäna pengar.. jag orkar egentligen inte men jaja, de får bli så här nu så att jag får en liten extra peng i oktober. får ju tänka på att julen närmar sig också. två julklappar är inköpta =)

ikväll kanske det blir bowling.. älskade mads sticker sedan till norge så de skulle vara kul om vi hann hitta på något innan... har ju en fri timma som jag tänkte att vi kunde använda =)

jag hade jättemycke som jag tänkt skriva men i helvete... fan å! allt är väck i skallen. jag ska sätta mig å dricka kaffe igen, kommer jag på det så skriver jag mer =)

å therese -  de va inte tomas techno, de va värre än så!


           
vi e så förbannat heta - mads, milla å jag

kram!

Kommentarer
Postat av: Therése

Inte? Nu undrar jag verkligen vad det var för något som spelades och vem som stod för oljudet? PS: Ni sjukt heta ;)

Postat av: Anonym

haha, vi är så grymt heta tina! Bilderna bjöd helt klart på dagens skönaste garv ;) puss på dig min stjärna! /mads

2008-09-22 @ 16:45:09
Postat av: Anonym

hey sugar! blir så fruktansvärt glad när jag ser på de där bilderna (minns svunna tider)!;/ har precis druckit färdigt mitt rödvin med norgebrudarna o ska o borde snart krypa till kojs. allt jag gör är att dricka vin o äta här käns det som, det bådar inte gott ;) puss på dig min vän! saknar dig! /mads

2008-10-06 @ 03:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback