öm

ja idag så värker det lite här å var... har jävligt ont i axlarna (jag som trodde att jag fått muskler av att bära omkring på barnen), vaderna spänner och jag har fått för mig att jag ska gå till jobbet hela den här veckan! å gärna resten av livet också med tanke på att det inte är så långt dit.... nu har jag iaf fått en parkering =)

nu är det sista dagen man kan slappa å bara hänga med huvudet i utbildningssalen, i eftermiddag så bär det iväg mot skrämmande vidder där jag inte känner mig direkt hemma ännu... menmen om en vecka eller två så sitter det säkert också =)

nu ska jag springa på toa, TH Milla.

/T

Kommentarer
Postat av: lilla luktande husum bo

Toan är tinas bästa vän;P hihi

myss och nyp my love

2008-09-09 @ 11:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback