lite smått panikslagen

nu sitter jag inkopplad och väntar på samtal... herregud va magen har gjort ont tidigare idag... jag hade panik när jag fick min första kund på uppdraget och nu har paniken gått över till en lite mindre panikartad känsla..
tack å lov att det inte köar på det här..!!!

jag är iaf nöjd efter gårdagens bravader, kom ner på stan å mötte åke (mammas åke)... tvingade min syster att åka tidigare till jobbet idag så jag fick åka med upp till resele å käkade middag å drack lite för mycket vin med mor, åke och syster...  smått bakis imorsse men va fan, jag klarar mig. ingen huvudvärk iaf =)

ikväll blir det träning, ska på power air box... fy fan va jag längtat efter den här onsdagskvällen! de e så förbannat kul att gå på just det passet.. är fortfarande öm efter måndagen men jaja, hoppas att jag fortfarande kan stå på benen imorgon =)
jag har ju börjat gå till jobbet nu också (första gången på typ två år), höll på att dö igår när jag kom upp för backen innan jobbet! jag måste börja gå ut å gå å träna på att gå upp för backar!
de blir säkert bättre med tiden, för tillfället känns de iaf jävligt tungt att ta backen med mina egna ben!

nu ska jag återgå till jobbet =)
so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback