jaja..

jag vet att jag gnäller mycke men helvete va jag har ont efter igår!!! jag tog mig knappt ur sängen, för att vända mig så har jag måstat tagit sats för att göra det så fort som möjligt... herregud. jaja jag ska inte ge upp, jag SKA gå på step up'en ikväll... död eller levande.

klockan är nu 07.11 å jag är helt knäckt... kaffet står där och ser brunt ut på sidan av datorn, de va ganska gott när jag smakade på det men inte så där "findagsgott"... (en sån där dag man känner sig allmänt på topphumör)
jag borde bälga i mig skiten så att jag slipper få ont i skallen iaf.

ikväll bär det nog iväg till kramfors efter träningen, kanske hinner duscha innan också (vilket skulle vara trevligt)... J får plocka upp mig efter jobbet =)

Mamma (min mamma, Melvins momma) frågade systers minsta son Melvin (jag kommer att blanda i Åke också vilken är min mammas man)..

Mamma: Melvin, är du mommas gullhjärta?
Melvin: nee
Mamma: Är du Åkes gullhjärta?
Melvin: nee
Mamma: Men vems gullhjärta är du då?
Melvin: Tinas    (YESYESYESYES - jag har bräckt både momma och åke!)

Mamma: Är du Tinas gullhjärta?

Melvin: mmmmm...


Jävla góunge, de e synd att man inte är där när dom vräker ur sig såna fina saker... han är för go =)


Nu ska jag dricka upp kaffet så att jag hinner det innan halv då jag ska GÅ till jobbet... urk va de känns jobbigt.


/T


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy fan va duktig du är=)

Kämpa på nu när du väl kommit i gång..

Postat av: Therése

Aw, vad söt han är :)

2008-09-12 @ 09:18:50
URL: http://afts.wordpress.com
Postat av: Therése

OH! Alltså jag är så fruktansvärt uttråkad, internet tog slut för några timmar sedan.. Har ingen aning om vad jag ska ägna morgondagens arbetsdag åt?

2008-09-13 @ 15:40:55
URL: http://afts.wordpress.com
Postat av: Therése

Sitter i telefon och jag säger ett enda ord: Karlfan..

2008-09-13 @ 15:47:28
URL: http://afts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback