spackel..

skippade träningen idag för att börja med rummet... (på riktigt denna gång) syrran tog kniven och började karva lite på väggen, fick panik å därefter bestämde vi oss för att vara lite lata och göra det enklare för oss. snacka om att dom fuskat förra gången dom målade i rummet, nu har syster skurit bort lite tapet och spacklat lite. lite fog och därefter färg så ska det nog (förhoppningsvis) ordna sig =)
ska försöka ta lite bilder, om jag bara lyckas ladda kamerahelvete någon dag..

själv så brände jag ett par skivor till henne medans hon "arbetade"... de e bra att kunna byta kunskaper :D

jag har lite ångest över att jag skippade träningen idag, jag tror att någon måste börja peppa mig hädanefter.. jag känner mig grymt lat! imorgon blir det iaf kick box (as usual) och jag gruvar mig för uppvärmingen.. huuga!

utbildningen sket sig iaf, jag har inte behörighet tydligen... man ska ha minst två års yrkeserfarenhet PLUS grundläggande behörighet för högskolestudier. jag har det sistnämnda men inte yrkeserfarenheten...
hur fan ska man kunna få ett jobb inom ekonomi om man inte har utbildning? suck

imorgon blir en bra dag har jag bestämt... den här dagen blev ju bara skit!
peppa mig nu för träningen! håll mig igång..

g'natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback