nu kommer det..

ja... inlägget som ALLA väntat på... har inte haft varken ork eller tid att skriva.. full rulle hela dagarna/kvällarna..

i måndags åkte jag på den där jävla urinvägsinfektionen igen, missade träningen på grund av de med tanke på att jag inte ville riskera att kissa på mig när jag stod där å tog i.. så de blev en ny duk =)

         

jag hatar mina nuvarande köks-stolar... jaja dom lär ju uppdateras när pengar finns. å ja jag vet... blommorna håller på att dö (förstår inte varför jag har för en gångs skull skött om dom)

tisdag blev det träning iaf, förbannat jobbigt å röven fick sig en omgång så jag har lite problem att resa mig upp numera med tanke på träningsvärken... hade en jävligt dålig dag också, va så förbannat less så jag skulle nog kunnat hoppa ut från fönstret (plasten hindrade mig)..
läkarn lyckades inte skriva ut ett recept så infektionen fick tydligen fortsätta sin lilla gång.. däremot så kändes de bättre så jag laddade för kvällen å slog av mig lite ilska på kick boxingen.

onsdag (igår).. jag skippade träningen för att syrran ska hjälpa till att måla om mitt sovrum, tog hem en provburk med färg så hon målade en bit på väggen.. (grundfärgen).. ska även bli en väggmålning, tror de kommer att bli skitsnyggt!

                             
dom första tre bilderna är mitt stökiga rum för tillfället... ursäkta röran (!).. sista bilden är färgen som kommer att bli på väggen i sovrummet, målningen kommer att bli i mörkmörkmörkbrun.. färgen hade inte torkat då jag tog bilden så lite annorlunda blir det nog (äntligen blir jag av med det gula!!)

vad mer har hänt?

jo nya platser på jobbet.. också äntligen! jag trivs där jag sitter men håller för tillfället tummarna på att jag ska få upp en skärm bakom mig så att folk inte ska kunna smyga sig på mig hur som helst.
förbannat jobbiga samtal har jag fått idag.. jag har suttit helt stum efter varje men ÄNTLIGEN hade ett ärende jag tog på mig den 25e september löst sig! YESYESYES! that made my day!

kändes underbart att trippa ut från jobbet efter att ha spenderat åtta timmar om dagen där i sju dagar! nu sitter jag i kramfors hos jörgen å ska försöka hitta på nåt att göra.. har tagit med mig en bra bok utifall att jag får tråkigt.

imorgon bär det iväg till sundsvall med emmi och ante och förhoppningsvis kommer jag hem med lite pengar kvar så att jag överlever till den 24e :D

annars är allt som vanligt..

/utpumpad T

Kommentarer
Postat av: Therése

Spännande! Kul med ny färg på väggen! Och kul med en självvald färg till skillnad från den rödaktiga som sipprat in längs väggen under fönstret..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback