money money money!!

dagen har kommit då jag fått MÅNGA sälj och därav kompletterat nästa månads lön med en hel del pengar, jag blir så lycklig när dom säger.. kan du fixa de här till oss? GLADELIGEN puttar jag upp 20 abonnemang och tjänar en hacka på det.. jag älskar pengar, tänk om man finge bada i ett hav och ta med sig så mycke man vill hem!

igår räknades det tusenlappar över bordet, när jag ska till och räkna pengar handlar det oftast om enkronor eller i bästa fall tior.. jag blir förundrad över att få se en tusenlapp, jag känner för att gå till banken och låna 100 000 bara för att få hålla i bunten och sen få lämna tillbaks (räntefritt!)

gott folk, jag hoppas innerligt att jag kommer in på utbildningen, att jag får gotta mig i räkenskaper och få titta på siffror resten av mitt liv!
jag brinner av glädje när något blivit galet på en faktura och den ska räknas om.. ja jag vet, jag är en sjuk människa.

nu ska jag återgå till jobbandet.. 18 minuter kvar för att vara exakt, sen hemgång... mat och träning.

xxx


Kommentarer
Postat av: Therése

Brinner? För att rätta till en felaktig faktura? Tina, du är lite sjuk ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback