min tur då..

med tanke på att alla verkar fylla i den här så får jag väl ta å göra det också, ja ja jag faller för grupptrycket JAG VET!


(x) Mascara över 100 kr

(x) En plattång

( ) En locktång

(x) Designparfym

( ) Foundation över 200 kr

(x) Ögonfransböjare

( ) Olika borttagningsmedel

(x) Speciell hårbalsam i en sprayflaska

( ) Läppglans över 100 kr

( ) Hårinpackning

( ) Bodybutter

(x) Bodylotion

(x) Parfym över 300 kr

Summa = 7


Du ...

( ) Använder locktång/plattång varje dag

( ) Använder foundation varje dag

( ) Använder mascara varje dag

( ) Använder kajal varje dag

( ) Använder läppglans varje dag

( ) Använder bodybutter varje dag

( ) Använder bodylotion varje dag

( ) Använder ansiktsrengöring varje dag

( ) Använder hårinpackning varje dag

( ) Använder hårspray varje dag

( ) Tränar på gym

( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 0


Du har...

( ) Tonat håret

(x) Färgat håret

( ) Hårförlängning

(x) Piercat dig

( ) Tatuerat dig

(x) Tagit hål i öronen

Summa = 3


Totalt: 10


1-10 Den naturliga naturligaste tjejen.

10-15 Konstgjord behandlad blomma.
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.

25-30 Barbiedocka. Bara plast.

YES! jag klarade mig ;P


Kommentarer
Postat av: Therése

Jag är uppenbarligen snäppet onaturligare än dig, jag fick elva på den där - men jag är inte plast i alla fall ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback