38 minuter

jag förstår inte varför tiden går så långsamt.. har nu 38 minuter kvar till min första paus... efter pausen är det två timmar till lunchen... å så där rullar dagen på.
jag är spyless på att jobba, skulle behöva ett års semester känns de som, en utlandsresa iaf?!! kan ingen snäll själ skänka lite pengar så att jag kan åka iväg en sväng ;)

tränade igår och i förrgår... mina ben känns som gele, bara tanken på att ställa mig upp smärtar fram på låret. jag ska inte klaga, träningsvärk innebär att det tagit (synd bara att muskler väger mer än fett).

ikväll blir det hemmakväll med en skål med morötter =) gött!

åh förresten! jag lagade mat (efter recept) första gången på typ fyra år igår, de va faktiskt roligt! hör och häpna... det gick att äta också.. gjorde kesoplättar med skinka i :D

Kesoplättar (ca. 6 stycken)
2 ägg
1 liten burk keso
3 msk dinkelmjöl
100 gr skinka
å sen en massa kryddor (efter smak)

jättegott! de tipsar jag om... förhoppningsvis så håller mitt humör för matlagning den här gången, har hittat en blogg som jag fastnat för och i bloggen finns en massa mumsiga recept.. (iaf ser det ut att vara mumsigt..)

nu ska jag ta å återgå till jobbet.. tack å lov så är det ganska lugnt idag vilket brukar innebära en hel del lugn å ro, skönt!

krämkräm

Kommentarer
Postat av: Lisa

TACK TACK SÅ MYCKET!!!

Postat av: Therése

Morötter? Du också? Vad alla har blivit nyttiga? Tomas vandrade iväg till fika rummet med två morötter och några tomater.. Jag känner mig brutalt onyttig, min lunch idag bestod av en påse Rollokolor :|

2008-10-15 @ 13:29:59
URL: http://afts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback