tungt

vet inte riktigt om jag gjort rätt eller inte, känns både rätt och fel.. fan å! de e så svårt.. jag hoppas att jag tagit rätt beslut och att jag inte ångrar mig..
helgen blev rätt knepig måste jag säga.. mycket som hänt..

för att slippa tänka så åkte jag hem till pappa igår istället för idag.. god mat, vin, öl och en massa skratt hjälpte mig igenom kvällen iaf.. sov som en gud inatt, men ja.. morgonen kom ju också.
grundmålade soffan idag, hälsade på momma och moffan, styvmors mamma och pappa plus då att jag va hemma hos pappsen.. ätit tre tårtbitar och två pajbitar! jag rullar nästan fram känns det som =/
syster och barnen kom också till pappa, snacka om att de va full rulle.. dom e så söta! fabbe lovade att han ska sitta i mosters knä även när han är äldre.. iaf när han är 17.

satt och tittade i ett par tidningar med rosie, hittade ett hjärta i mossa.. så himla fint. när vi kom hem från långsele så satte vi igång. nu hänger ett moss-hjärta på min ytterdörr.. blev jättefint tycker jag iaf =) hemtrevligt.



har färgat håret också... syrran knäppte en ful bild :| man e förbannat snygg måste jag säga!



nu ska jag försöka hitta på nåt, skulle vilja ringa men ja.. lika bra att låta det vara :'( 
förlåt! /T

Kommentarer
Postat av: maglan

Vad är det som hänt teen?!



Btw, jag vill också ha ett sånt hjärta!!

Postat av: Lilla My

Utmanad :P Du är utmanad Tinisen :)

2008-11-10 @ 18:25:54
URL: http://snowies.blogg.se/
Postat av: Therése

Söt bild på dig ;)

2008-11-11 @ 15:08:54
URL: http://afts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback