torsdag

torsdagarna måste vara dom värsta dagarna i veckan, dom går sakta och ofta är det halvlugnt så att man får lite för mycket sparetime mellan samtalen (vilket gör det ännu mer långsamt)... jag hoppas att denna torsdag ska visa sig vara den bästa torsdagen någonsin och bara rusa iväg mot fredag (kvällen behöver inte rusa)

funderar på att gå på boa å köpa mig lite vin ikväll... blir troligen en hemmahelg igen, åka ut till pappsen och dona lite osv =)

jag kom på en idé för någon vecka sedan (jag kanske redan har skrivit om den); jag ska lägga snusdosan på ett annat bord på jobbet så snusar jag säkert inte lika mycket.. min tanke är kanon! jag snusar mellan 5-8 snusar per arbetsdag nu, tidigare var det närmare en dosa (24).

ne nu ska jag hjälpa vaktmästaren!
c ya.


Kommentarer
Postat av: Therése

Din tanke är i sanning kanon!!

Postat av: illa luktande husumbo!!

oj duktig du är som snusar så lite hur gör djur mernar du?! skrattar jaså ska du köpa vin ;;) mmm gottigotti!!!!

2008-11-06 @ 13:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback