övernattning

det är nog första gången jag har pappa på besök över natten, brukar ju oftast vara så att jag åker hem till dom och sover över... inte tvärtom. jaja så va de iaf, pappa kom vid halv 12 igår kväll med en dyster min då det gick åt helvete i hockeyn. jag fattar inte va gubbarna gör... nu ska jag ta mig ett snack med kusin.

sov som en stock inatt.. så himla skönt, synd bara att de kändes så dumt att snooza så jag bara gjorde de en gång idag.. föräldrar gör ett rätt gott intryck när dom flyger upp fem minuter innan klockan ens ringt.

syster kom efter jobbet igår, jag satt å klurade på ett soduku som va omöjligt (men som klockan 22.30 gick ypperligt bra att lösa).. jag LYCKADES! med att misslyckas i soduku men jag övertalade min syster att vi skulle ta en promenad istället för att dansa... yesyesyes.
jag har noll motivation och det enda jag ser fram emot är jul.. mads kommer hem, julklappar o god mat. å sen då? nyår.. de lär ju bli helt värdelöst i år igen. jag som vill pussa någon på 12-slaget (förra året blev de mamma).

nu känns de som att jag ordbajsar alldeles för mycke så jag ska ta å halsa kaffet å försöka få upp lite volym i håret på vänster sida av huvet (har sovit...)

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback