måndag igen

hepp. de va den helgen! poff sa de bara så va den slut.

fredagkväll innebar en del vin med mor, syster och åke.. kom insläntrandes till mamma från syrran vid 12 och deckade strax efter det.. urk va vinet tog bra!

lördag bar det iväg hem till graninge, målade klart kökssoffan och tittade på hockey med pappsen.. jag och luzen låg länge i soffan å tittade på värdelösa program då vi blev ensamma hemma (like good old days)..

söndag bar det iväg till sundsvall.. värdelös shopping, inga pengar alls! lyckades trycka fel på telefonbanken så att jag förde över pengar till fel konto (dessutom va kontohelvetet låst så att jag inte kan administrera det hemifrån = 600 kronor fattigare..)

inköpslista
*ljus till min kandelaber
*turkosa värmeljus
*två stycken doftljus från ikea (stoooora)
*julklapp till syster
*leggings
*pläd
*sop-pås-förvaring
*snus

tror nog att de va allt... pengarna fick tas från pappas sambo tills löningen kommer (hinner inte ta mig in på banken heller..)

blev tårtkalas hos faster och middag på ikea... mumma :D
kom hem vid halv sex och pappa utbirster: jag vill gå på bond! så... bond blev det, jag hängde inte med alls men den va bra! karln är ju för fan överallt hela tiden.. bara första scenen gjorde att jag fick en nagel mindre...

nu sitter jag på jobbet... vill gå hem redan, finns roligare saker att göra hemma än här. jaja 39 arbetstimmar till helg! nu ska jag ta å göra någon nytta

cya.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nä inte det.. Men bor lika mycket hos syrran som hemma :P Allt bra med dig?

Postat av: Linda

Efter omständigheterna? Hänt något? Det är så bra det kan bli faktiskt. Aa, får göra det. Va bra länge sedan vi sågs! Ha det jättebra. Kram

2008-11-17 @ 14:52:28
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback