brun.

aldrig mer säger jag bara! jag ska aldrig mer bli brun med hjälp utav brun utan sol-lotion! NO WAY... kom på den fina tanken igårkväll att jag hade torra ben o hittade (till min förtjusning) en lotion som innehöll ett spår av just brun utan sol..
glatt smetade jag på lotionen och gick och la mig, till min förfäran sitter jag nu och kollar på mina armar och inser att jag troligen lutat ner underarmarna mot benet och har då fått två bruna fläckar!

jag minns inte mitt nyårslöfte pga en helvetes massa vin och cider (som min mor och Åke bjöd på) och avlägger nu härmed ett nytt: JAG SKA ALDRIG MER ANVÄNDA BRUN UTAN SOL!

kan någon svara på frågan, hur lång tid tar de innan den bruna effekten övergår till gult och börjar försvinna? kommer de försvinna innan jag åker till stockholm?
måndag (imorgon) lär bli en solariedag, allt för att överkomma dom två bruna fläckarna.

nu ska jag återgå till mitt arbete som blir lidande av att jag skrivit detta inlägg.. dock har jag skrivit mellan samtalen men jag hade gärna skrivit mer istället för att svara på dumma frågor.


åt helvete med brun utan sol!
/T

Kommentarer
Postat av: Adina

Innan du åker till Stockholm ska de vara borta, det är ju ett tag till dess.. Jag tror du kan andas ut :)

Postat av: mads

haha Tina det är är inte lätt alla gånger, själv fick jag fläckar fulla halsen en gång... inte bra.

2008-03-23 @ 17:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback