uttråkad

jag borde inte skriva så på min semester men så blir det... ska försöka slå en pling till någon snart men jag har inte orkat plocka fram mobilen ännu.

hade planer på att åka till sollefteå å kanske ta en fika med elin eller anders men ja... ingen svarar? suck.

förra måndagen åkte jag till falun och hälsade på ingemar, shirin och max... jättekul! åh max har blivit så stor, när jag väl åkte hem så insåg jag att jag saknade dom... fan å! tänk om man kunde ha alla nära och inte så utspritt som de är idag.

ska lägga in en bild på maxen här sedan så ni får se godingen... dock så sitter jag inte vid min dator så jag kommer inte åt minneskortet =/

i måndags (denna vecka) så åkte jag hem till graninge; pappa lagade bilen (å hittade mer fel som inte kunde åtgärdas då), jag slipade och tog bort färg på förra sommarens projekt "sideboard"... kanske jag hinner klart den här sommaren...
efter en jättegod middag så låg vi å surrade om allt skrot jag har... kom överens om att vi skulle kolla på dom grejerna som stod i lillstugan (den del där man kan bo)... slutade med att vi rensade halva vinden... slängde säkert fyra sopsäckar med skrot sedan jag var liten...

hur många har en "min första bok" till kaninen? Findus 12 veckor, Findus 17 veckor o.s.v med HÅR!!! nog för att de va mysigt hår... saknar den lilla kraken!
fick findus när jag var 9 eller 10.. guldkanin!

hittade mina gamla dockor; peppo och camilla... snacka om nostalgi... peppo har fortfarande blåmärkena kvar.

jaja.... insåg iaf att klockan blivit mycke och for hemåt... svängde in hos momma och moffan för att säga hej å hej då typ å träffade där två av mina mostrar...
igår... (tisdag) for mostrarna, jag och mamma till östersund och köpte en massa möbler till mor... snacka om att jag aldrig har varit så frustrerad som när jag skulle packa en släpvagn med mamma och hon drar åt ett håll och jag åt det andra...! måste väl säga; fruntimmer!

ganska gulligt då tre systrar i 50års åldern senare stod och plockade blommor i ett dike... synd att jag inte knäppte kort =/

nu blev de här ett jätteinlägg... jag ska ta å hitta på nåt (annat än att diska)!

so long!

Kommentarer
Postat av: Therése

Lycko! Jag med vill ha semester nu :)

Postat av: Bettan

Jag är glad att jag inte har semester men du får se till att njuta av din :D

2008-07-21 @ 21:58:44
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback