underbara norr..

så gott väder... synd bara att man måste sitta inträngd i ett hörn på jobbet och frysa i kylan...

i söndags va vi i norrfällan, tog även en svänt ut till bönhamn... så himla fint där, kommer några bilder här nedanför.

jag, syster och emma tog en tripp till Härnösand igår och såg Mamma Mia, mina förhoppningar blev besvarade.. filmen var jättebra! synd bara att det blev lite dyrt att åka menmen.. sånt är livet.
Jag får väl försöka snåla in på annat istället =/

TRE ARBETSDAGAR KVAR TILL SEMESTER!!!!
en vecka...

här kommer lite bilder iaf..

              
gassande sol                 norrfällsviken!                 igen..

         
och igen...                       bönhamn!                      inte fullt så vackra norr...
                                                                             åskan hängde över kramfors!


so long!


Kommentarer
Postat av: Therése

Nämen, det var ju i Bönhamn som jag var i lördags :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback