...

jag känner mig helt förstummad när jag är på jobbet, jag förstår inte vad jag jobbar med. jag tappar ord och längtar efter att få gå hem.. jag har nu jobbat i tre dagar! om sju arbetsdagar får jag en veckas semester till men sen då?
HERREGUD!!!!

är i sollefteå i veckan, har inte råd att sitta å köra fram å tillbaks till kramfors... har väl ja under hundringen på kontot och ja bensinen i bilen får ju gärna räcka till att hälsa på mamma å pappa också.

tvättat för fullt i två dagar... många maskiner blev det men ja så kan det gå. hade lite av varje å nya kläder ska fan inte tvättas med gamla =/


varit hos mor och syster ikväll, när jag kom dit så blev melvin skitglad (syrrans minsta), dock så gjorde säkert storasyster något dumt så att han började grina innan jag ens hunnit ur bilen men det kirrade moster.. glad pojke efter en liten stund.
gick in till "momma" (mamma) å på vägen in så säger han "tyck om dig"... tror ni jag höll på att dö eller? åååh... jag tycker om han också! dom andra också såklart men ja... de där värmde ypperligt efter tre hårda arbetsdagar..

jag, syster, felicia och melvin drog iväg på loppis medans fabbe stannade hemma med mamma och åke.. fyndade sju vinglas i plast till jörgens husvagn, 10:-.. tänk om allt vore så billigt... jag skulle leva som en drottning!
kikade också på ett vardagsrumsbord för 50 kronor men ja, vet inte vad som hände. jag köpte det iaf inte.
syster köpte ett par leksaker till barnen... felicia och melvin blev jättenöjda. fabbe blev nog glad han också men han lever stund för stund och släpper inte det han gör då han väl börjat.

surrat en del med mamma å en hel del med syster i hennes nya hus.. sen blev det 120 hem för klockan blev så mycket.. suck. tiden går så fort.


hittat en blogg där man kan tjäna pengar, samt en blogg värd att läsa... eller ja värd att läsa och läsa men det är rätt intressant.. spana in
www.metrobloggen.se/mammabecka .. herregud vilken positiv människa!
funderar på att börja blogga där men hmm.. tänk om inte tillräckligt med människor läser.. vad gör man då? är livrädd för sånt.


ne nu ska jag hoppa i säng.. eller ja inte bokstavligen hoppa för då lär den inte hålla men ja... lägga mig försiktigt och försöka drömma sött inatt =)

natt i nuffsan!


Kommentarer
Postat av: Therése

Så avundsjuk, så avundsjuk, så avundsjuk! Jag vill också ha semester om sju arbetsdagar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback