TROGEN MODOIT!!

blödig sådan, blir tårögd när jag ser lagets underbara spelare (kämpar) hoppa ut genom stocken i Swedbank Arena... jag är så stolt över dom =)

Dagen har varit bra trots alla nederlag på jobbet, fick jobba över en kvart också (!!).. vet inte om jag ska ta ut de i pengar eller om jag ska ta ledigt en kvart någon annan dag.. svårt val.

Efter jobbet blev det en snabb bilfärd till Pizzeria Remsle där dagens middag skulle beställas, fraktas å levereras hem till mig.. hämtade pappa ett par minuter sent på hans jobb och sen satt vi hemma å slafsade i oss salladerna.... grymt goda!

Hockeybuss till Ö-vik.. kan tänka mig att det blev ett dyrt kalas för pappa å sambon, tre "ungar" å dom till Ö-vik för att titta på hockey blev ett kalas på säkert 2000:- (för ett par timmars underhållning - underbar underhållning, tack pappa!)
Jag skrek å tjoade som en idiot, tappade nästan rösten en del gånger...
Dock så är jag förbannad på domarjäveln (!), han blåste inte av när Brynäsjävlarna stod å fiskade puck mellan Krizans ben.. jag skrek rakt ut "BLÅS FÖR HELVETE" (å styvmor skämdes å sa "schyy").. Jag skrek inte bara av ilska under kvällen, jag gjorde min lilla egen våg när det blev mål å skrek halsen av mig i lycka! Jag är en tvättäkta MoDoit, dvs att jag gråter (av lycka o av ilska), skriker å svär med spelarna när jag är på match eller tittar på TV.. å dumma kommentarer om kusin ska ingen komma med, hörde nån idiot på bussen som sa att han va dålig (!), vilken kedja är den idioten med i då? Sollefteå bouleteam rad 2 eller?
VI VANN MED 3-2 =D

Efter hockeyn så satt jag med nån tant till Sidensjö å därefter ingick jag å far ett djupt samtal om Norrledinges historia (hus, människor o vem som gjort vad)... den enda historia jag någonsin kommer att vara intresserad av troligen.

Äntligen har jag kommit på vad låten hette som dom spelade på Hagbergs, TACK KUNDEN SOM LYSSNADE PÅ DEN IMORSSE (dock har jag glömt ditt namn och det här lär du nog heller aldrig läsa)..


nu har jag planer för min älskade säng men först en liten refräng (tihi tihi)


It starts in my toes
and I crinkle my nose
where ever it goes I always know
that you make me smile
please stay for a while now
just take your time
where ever you go



Natt i nuffsan
T

Kommentarer
Postat av: Adina

Säger fortfarande som jag sa tidigare, jag önskar jag varit med.. Har en helveckas irritation laddad i mig, hade inte varit fel att skrika ut :b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback