PUST...

God morgon!


Sitter å försöker trycka i mig en obefintlig frukost (har inte hunnit handla)... det är sååååå gott, ne. Orkar inte jobba idag, skulle göra vad som helst för att få vara hemma å sova istället men jaja imorgon får jag sova ett tag iaf..

Va å tränade igår (Power boxing), har så ont i svanken idag så jag inte trodde att jag skulle ta mig ur sängen.. de va till och med jobbigt att rulla runt för att kunna stänga av väckaren :|


Annars rullar det på.. inga konstiga drömmar, inga dåliga rykten (än så länge).
Fick ett sms av en vän häromdagen som bjöd ut på fest under lönehelgen... det blir nog skoj =)

äh, jag har ingen aning om vad jag ska skriva.. jag är helt dom i skallen så det kanske är lika bra att jag ger upp för den här gången...



Jag tror att jag är mera kär i kärleken
i sig än i dig, förlåt
men det sitter mest i skallen

jag tänker, grubblar, velar
mer än känner, längtar, trånar och går åt
är jag hjärtlös och förfallen


vi lever sönder samma dagar
vad ska vi prata om idag
Var det du som blev som jag
och alla ögonblick vi jagar
för att vara nånting mer än bra att ha

(klippt ur en text av Lasse Winnerbäck)


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Adina

Ha ha, god (överstruken) morgon :b Ja, jag instämmer i att det var morgon imorse.. Särskilt god var den inte! Inte kvällen heller kan jag meddela, fy vilken kö och vilka samtal! Idioter! PS: Jag ser att du fått ny reklam "Träffa en ny pojkvän! Hitta din livskamrat på Singelty eller låt någon hitta dig, gratis.." ;)

Postat av: Adina

Svar på kommentar från min sida: Va? Alltså, va?! Vilken tur för dig att jag inte gick in och läste det här förrän nu.. Men jag kommer definitivt höra av mig till dig imorgon ;) Är såå nyfiken!

2008-02-21 @ 21:36:46
URL: http://afts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback