patetisk.

Dagen i övrigt har gått helt okej måste jag medge... jag sitter på jobbet, snurrar tummarna och förlåt men svarar på busenkla frågor idag =) (busenkla frågor lär jag få äta upp i mitt nästa samtal)

Har också läst min egen blogg och hittar då en fin liten reklamlänk;

Tarmsköljning Du är vad du äter 15 års erfarenhet av tarmsköljning www.helahalsan.

WHAT?

hur vågar dom/hur kan dom göra reklam för tarmsköjlning på min blogg, har dom någonsin testat det själv? det har jag gjort och det rekomenderas inte (dock så går man ner i vikt)..

so long, långkalsong!



PS. tillägg till reklamen; på sidan om så står det också - 
Gå ned 7 kg Fort Detta fungerar. Viktminskning utan hungerkänslor. Du klarar av det!      
(ja det är såklart när man tar en tarmsköljning - dock så rasar kilona på direkt efter att du börjat äta igen)

Kommentarer
Postat av: Therése

Alltså den där reklamen, på min har jag "Graviditetstest 4,49 kr/st! Leverans nästa dag! Kvalitetstest från 4.49 kr/st!" Jag undrar verkligen på vilket urval de lägger in den där reklamen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback