avlopp och sugrör...

äcklig rubrik, äcklig upplevelse..

skulle snyta mig på jobbet och min retainer (till näsan) har inget "stopp" längre.. mina små söta plastpluttar är spårlöst försvunna.. jag tar ut retarinern och lägger den på tvättstället och snyter mig...
snytljudet tystnar och jag hör hur något rullar (OH NOOOO), den rullar ner i avloppet... kikar ner i hålet och ser den ligga på en liten "avsats", springer ut till entrén och frågar efter en pincett.. (ja jag är dum, hur många har pincett på jobbet?)... ingen pincett... hittar däremot en låda med sugrör i en låda i köket så jag tar ett sugrör och löper tillbaks till toan...

ja jag gjorde det.. jag lyckades träffa min retainer (sparade 45:-) och tog upp den med hjälp av sugröret... jag har ALDRIG sköjlt munnen så väl någon gång, tuggat tuggummi så frenetiskt eller ja... tänkt på hur många som tvättar händerna i just det handfatet jag just använt ett sugrör i...
jag måste iaf säga att jag är stolt över att den nu är välbehållen och åter på sin plats trots att det kostade mig många tuggummin och en hel del gurglande.. min mun är förhoppningsvis ren nu...

jag beklagar den obehagliga läsningen och önskar er en trevlig kväll!
/T


Kommentarer
Postat av: mads

tina!

2008-02-26 @ 22:49:33
Postat av: Adina

Uyh..

Postat av: Adina

Väntar ihärdigt på uppdatering med diskstället ;)

2008-03-02 @ 18:29:46
URL: http://afts.blogg.se
Postat av: Linda

HAHA, guud så äckligt. HAHA

2008-03-04 @ 12:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback