ÄNTLIGEN!!

Hej mina trogna läsare!

Ni har säkert gett upp hoppet på mitt nästa inlägg men jag har blivit inspirerad... har läst mads å stefans blogg alldeles nyss och jag fick för mig att nu får det vara nog.

Jag ska lämna ut HELA mitt liv på bloggen hädanefter, jag ska skriva att jag gråtit att jag är arg (vilket jag ofta är).. jag ska skriva ut min frustration över alla dumma människor som finns i detta avlånga land + att jag också ska skriva vad som är positivt..

Bilder ska även publiceras!

Just nu spelas en jävligt bra låt från Hagbergs, hör ett vagt ljud av en låt jag vill ha men som jag inte vet vilken titel den har :(

Dagens dilemma, jag såg honom... jag tyckte att dagen flöt på jävligt bra (det har inte hänt så ofta på senaste tiden)... när jag sätter min fot ute i hallen på jobbet så sitter han där (!!) helt jävla som vanligt...
Inte en enda jävla dag får jag tydligen gå på jobbet nu utan att se honom, varför ska arbetspassen klaffa så jävla bra? MÅSTE LÄGGA KLAGOMÅL TILL SCHEMALÄGGARNA!

I övrigt så vaknade jag faktiskt imorsse och klev upp i en hyfsad tid, jag behövde alltså inte äta frukost, borsta tänderna och klä på mig på samma gång..
Jag tittade in på jobbet i lagom tid för att slappa ett par minuter innan helvetet bröt lös och jag fick en sån där lite äldre herre som ringde... herren ville ha hjälp med en mail som försvunnit men var skeptisk till att jag kunde hjälpa honom med det..
Jag lyckades på något vis få honom att acceptera att han var tvungen att ordna allt själv på internet innan vi kunde hjälpa honom så vi avslutade vår lilla pratstund och jag återgick till mitt normala arbete i ca 12 minuter innan herrn får för sig att ringa in igen... (och då klaga på något heeeeelt annat)...

SUCK! jag borde byta jobb... dock trivs jag bra där uppe och vet inte vad jag annars skulle pyssla med på dagarna.. Brainstorma med mig kära läsare, ge mig lite tips på HUR MAN TAR TAG I SITT LIV!




UPPDATERING SEDAN SISTA INLÄGGET

jag är singel
bor återigen i sollefteå efter att ha bott HELA två månader i kramfors.
jag är inte längre lika onyttig som förut
har tagit tag i mitt liv och har börjat träna (säg: WOW!)
jag har heller inte längre min kära livskamrat Spike i livet längre =(

Ne kommer jag på mer så får ni se det senare...



På pojkarnas lista, står du högst i topp
Men blir bemött som du vore trash.
För killen som har snott dig på höga belopp,
Vill inte ha nån fru, bara cash.
Han e en sån man, som sol-o-vårar.
Tar allt du har .
Sedan, blir du, lämnad i tårar
Utan någonting kvar.

(bortse från rad ett)


Love ya all!
Miss T

Kommentarer
Postat av: Therése

Hoppas inspirationen håller i sig och ser med spänning framemot bildpublicering ;) PS: Jag säger WOW åt att du börjat träna och djupt imponerad på att du tagit tag i ditt liv! Jag borde göra det samma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback