suck pust och stön

alla veckor borde ha en lagstadga att de ska börja och sluta bra.. den här veckan är redan piss. suck.

promenix igår med therese, ingen träning överhuvudtaget mer denna månad... endast promenader alltså. känns underbart skönt att få slappa vissa kvällar, förhoppningsvis så kommer jag åter tillbaks till träningen i januari (om jag har ett jobb vill säga)..

inget roligt händer, lyckades glömma nyckeln hemma idag så jag tog mig inte in efter jobbet.. fick vänta på att syster slutade jobba så att hon kunde släppa in mig (ska aldrig glömma järnskrotet hemma igen..) tack milla för att du kom tillbakaspringade med middagsplaner! underbart gott va de me färdigt på sebastians.. mm.

tittar på desperate housewifes, grejer de. ska lägga mig sen tror jag.. prata lite med lena innan jag burrar ner mig med min nufunna kärlek "the dirt" (bok av/om mötley crue).

sov gott!

Kommentarer
Postat av: malin

Sugen på en ny bloggdesign? Jag lottar just nu ut 2 gratis bloggdesigner, så titta in hos mig :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback