längesen..

happ... då har det gått en vecka till då, bara 9 dagar kvar till julafton nu... tiden går så himla fort!

förra veckan va händelselös.. jag behöver väl inte ens säga vad jag gjorde på fredagkväll vid de här laget? känns som att det är en följetång.. (blev lite för mycke iaf...)

lördagen spenderade jag hemma i graninge med syster och barnen... jättebakis på morgonen o huvudvärk resten av dagen, men va fan.. lite busade jag iaf =) byggde ett legohus också, vilket blev jävligt fult med tanke på att det inte fanns tillräckligt många legobitar i samma färg =/
middag å fika... å sen bar det iväg hemåt. hemma väntade sista glaset vin å sängen så snällt på mig. tryckte i mig det sista av slisket som fanns kvar från fredagen och sen la jag mig å läste. surrade i telefon en hel del också (jag kan fan inte vara utan den...)

igår åkte jag till långsele och hälsade på elin, björn och lilla alma :) sötunge! sååå liten... väger bara 2500 gr typ.. hellegud! mammakänslorna blossar upp så fort man ser en liten knodd..
kvällen kom å jag åkte hem, syster kom med packningen o tog penseln i högsta hugg.. lägger in lite bilder på resultatet =) kanonsnyggt syster!

    

idag har de varit jobb.. som vanligt. jaja, de blir de ju imorgon också så de e väl ingen mening at börja klaga redan idag.
nu ska jag klappa igen datorn, dumburk!

sov gott!


HAHAHA jag ser ut som en häst!

Kommentarer
Postat av: Therése

Åh! Vad tjusigt :)

Postat av: emma

Guud va snyggt de vart på väggen !!

2008-12-29 @ 07:25:30
URL: http://emzlaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback