en vecka..

så så blev det med december, ingen julkänsla alls i år.. inte ens julmusiken får mig att tänka på julafton än =/ hoppas de löser sig.. är ju bara en vecka kvar nu.

sitter (som vanligt) på jobbet... uttråkad. vet inte riktigt vad jag ska hitta på, har varit kolugnt den här vecka... troligen pga julledigheter osv.

till helgen blire galej, flickorna ska ut och svänga sina lurviga... mads kommer hem! känns som att det kommer att bli en jobbig helg/vecka.. dagarna går så förbannat sakta för tillfället och jag känner inte att jag har något att se fram emot längre. desperate housewifes och greys är slut vlket innebär att de inte finns något att titta på på dumburken, datorn bara jävlas hemma och här på jobbet är det mesta blockerat.. =/

menmen... jag ser fram emot lördag iaf! ska inhandla lite rödtjut idag så att jag klarar mig över helgen... kanske ska bunkra upp inför juldagen också :) mycke fest nu ett tag framöver.

någon som har något tips på vad man kan hitta på på nyår? jag är helt lost.. inga idéer och inget att göra. kanske man avslutar detta år med mamma också..

äh, jag ska återgå till lugnet.
so long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello Tajna!! Ska du ut i julhelgen? Kanske kramfors? :) Hoppas allt e bra med du! Kram

2008-12-18 @ 20:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback