snart helg!

jag längtar tills klockan slår 16.30 idag å jag kan sätta mig i bilen och åka hem... eller ja till kramfors blir de ju men det är också hem :D

har inte skrivit på ett tag men jag har haft idétorka plus att jag inte orkat logga in och trycka på knappen.. har blivit mycke film den här veckan.

idag är min sista dag som team coach på jobbet... jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. visst de e skitgöra å mycke att pilla med men jaja.. synd att jag inte är det på riktigt bara, det hade inneburit lönelyft :D

ne fan.. klockan börjar bli mycke, jag måste hinna med lite innan jag åker till jobbet också.
lite bilder!

                

pissväder men ack en sån bra kväll!

(förlåt flickor om jag la ut bilden på er men jag måste ju få visa upp mina underbara vänner!)
/T

Kommentarer
Postat av: Milla

JAG HATAR DIG TINA :P

2008-08-15 @ 18:19:31
Postat av: Therése

Vad söta dina flickor är :)

Postat av: mads

haha oj, vi såg rejält jävla slitna ut.. mymy

2008-09-02 @ 14:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback