morgontrött

den här veckan har löpt på ganska fort måste jag säga, ledig i torsdags så de kanske va därför det känns så... iaf så sitter jag nu på jobbet (as usual) och väntar på att klockan blir 16.00, då smäller de till och pengarna kommer att rulla in. fick ut ett mail igår om kvalificerad övertid (WOOHOO!!), jag måste jobba... jag önskar att det kommer att vara så lugnt som det är just nu hela dagen men de kan jag ju glömma. människorna är trötta efter gårdagens festande och kommer om ca 3 timmar att vakna upp och inte hitta sin mobil eller försöka skicka en bild till nära och kära med gårdagens bästa festbild! damn it!

jaja... i veckan har jag nog inte gjort spec mycke, har jobbat.. jobbat.. jobbat.... i torsdags jobbade jag ju dock inte så då va jag iväg till sundsvall på morgonen å resten av dagen spenderade jag med sandra i hennes butik.. kvällen gick åt till att sitta vid wii'et och spela guitar hero och super mario 3! fan jag måste då vara bäst, dock så har jag blåningar efter att ha spela guitar hero (ni vet där man ska knycka upp för att få mer poäng? iaf så just där så knycker jag upp och slår i ovanför bröstet på ena sidan så jag har en gigantisk blåning).. blåningar har jag nog fan på hela kroppen för tillfället, på underarmarna och under armhålan, ben och bröst.. byakamp och gitarr! HAHAHA.

talade med läkaren igår (hmm... va de två veckor sedan jag skrev om att jag ringt för att få tala med honom?).. iaf så ska jag få medicin, troligen så finns det någon slags sjukdom som ligger "vilande" i kroppen och bryter ut lite nu och då när den själv känner för det. jaja... håll tummarna på att den fungerar iaf :D
om det blir bättre ska jag nog fan börja blogga om sjukdomar... min näst största disease är min urinvägsinfektion, om någon har tips på hur man bäst blir av med den så SNÄLLA hör av er - jag testar allt!!

nu ska jag försöka vakna upp ur dimman så att jag möjligtvis kan svara normalt på nästa samtal, jag är liksom lite hes på morgonen så de låter som att jag ska kvävas när jag säger mitt namn! dags att sjunga upp gott folk!

på återseende..

Kommentarer
Postat av: Linda

aa, jag bor i skogen. Men när skolan är klar ska jag flytta. Jag vill inte bo här :P Haha, varför flytta tillbaka? Jesus ;)

Postat av: Therése

Ang. Urinvägsinfektion: Jag antar att du redan provat tranbärsjuice? Det är rätt beprövat har jag hört..

2008-08-31 @ 13:00:24
URL: http://afts.wordpress.com
Postat av: maglan

Prova att dricka vatten med mycket citron i :)

2008-09-02 @ 17:04:25
URL: http://magdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback