mamma mia

sitter och lyssnar på soundtracket till mamma mia... jag blir lite nostalgisk..
när jag va liten så fick jag ett samlingsalbum med abba... gud va jag måste leta upp de nu. den där filmen tog upp en hel del gamla låtar som e kanonbra! synd bara att dom där skivorna lär ligga i någon kartong långt åt fanders hemma hos far (å där måste jag säga har jag väl ett hundratal kartonger)

snart bär det iväg till mannaminne med pappa & rosie... ska äta där med rosies föräldrar.. kommer väl förhoppningsvis hem i tid så att jag hinner dra i mig lite vin innan det bär iväg på stan, crusing ikväll här i kramfors.

bara idag å imorgon kvar nu av ledigheten.. snacka om att de känns deprimerande. DE VA DEN SOMMAREN - PISSVÄDER! tror fan att de regnar nu också.. alldeles underbart (eller inte)!

annan rolig sida där man kan få presentkort å grejer... den här tipsar jag faktiskt riktigt mycke om, gratis smink va ju inte direkt kul...
www.gratisbio.se/?RecruiterID=61780 :D

nu måste jag röra på mig.
hare!

Kommentarer
Postat av: Therése

Ha ha, när jag läste ABBA kom jag på att jag och en kompis gjorde ett arbete om de när vi gick i högstadiet och på redovisningen så råkade jag säga fel och kalla medlemmarna för "Ben och Björny".. Det resulterade i ett så våldsamt skrattanfall från både mig och min kompis att vi fick avbryta redovisningen och göra den en annan dag.. Högstadiet, det var soft det om man jämför med Telenors monsterkö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback