byakamp

ont i hela kroppen, byakampen igår tog nog knäcken på mig. tack å lov så försvann värken mellan skulderbladen iaf, den va nog fan värst...

jag va värdelös på att stöta stock i år... jag fattar inte varför jag ska testa att göra på något annat vis då jag vet att det aaaldrig fungerar... jaja... shit happens. drog sönder armarna, ska ta en bild å lägga in senare på det lilla gnuggsår jag har efter repet som gärna ville sätta sig under huden på en... vi drog iaf ur ett lag och tog oss vidare så vi blev inte sist vilket skulle varit skandal!
minns inte riktig hur slutklämmen blev men jag tror vi kom på plats 6 av 10.. inte fy skam men nästa år då jävlar..

ni som inte varit och besökt byakampen på ledinge (graninge) har missat nåt, nästa år får ni se till att masa er dit... jag garanterar er ett och annat skratt =)

har suttit å tittat på familjeliv på alla som fått bebis eller ska ha bebis... gud va roligt för dom! själv har jag väl ingen direkt plan på något sånt just nu men de kanske kommer, who knows?
jag är så jävla uttråkad så jag vet inte vart jag ska ta vägen, har tillomed varit iväg med allt tomglas till den stora runda kupan.. nu funderar jag på att slå mig ner framför tv´n även fast jag tycker att de oftast är värdelösa program.. håll tummarna, guldprogrammet kanske går nu!

nene... nu ska jag ta å vila upp mig inför morgondagens jobb, hoppas att jag slipper jobba nästa helg bara. känns inte som att jag orkar de för tillfället.

gonatt!

Kommentarer
Postat av: Therése

Ha ha, jag hade mer än gärna sett dig stöta stock och dra dragkamp - om jag är ledig nästa gång du ska iväg och anstränga dig så där dant så vill jag absolut kika ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback