bored..

sitter å tråkar ihjäl, jag har tillomed städat garderoben (!).. jag fattar inte hur mycke kläder man kan ha som man inte använder men gud va mycke fint jag glömt bort.. imorgon blir de nå gammalt på kroppen =)

försökte få tag på läkaren ändå, dock utan resultat... han ska väl ringa upp nån dag som de lät på sköterskan som svarade... nån dag? vilken dag då.. de e ju nu jag vill prata med karln!
aja... håller tummarna för imorgon.

om någon har något tips på vad man kan göra när man städat städskåpet, garderoben, skafferiet, pappershögen... pappersinsamlingen... rakat benen, diskat, tvättat... ge mig nåt att göra!!!

aja... jag ska inte sitta här å skriva en massa ordbajs...
imorgon ska jag INTE stressa något har jag kommit fram till, de e kanske e därför man blir som man blir..

sov gott allesammans, jag ser fram emot tips på göra :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej.. Allt bra med dig? Kram

Postat av: Linda

Det är prima ballerina! :) Vad ska du plugga? Nyfiken ;) Jo, men nässpray å ögondroppar så funkar det riktigt bra. :P

2008-08-23 @ 12:59:36
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback