äntligen

nu har mina skor kommit, fick ett leverans-sms nu på morgonen.. vet inte när jag ska orka sätta mig i bilen och åka till sollefteå bara...=/
borde åka nu egentligen för gubbarna ska kolla på mitt demolerade badrumsgolv (vattnet läker in under kaklet när jag duschar) så att eventuell vattenskada förebyggs. tack å lov så har jag golvvärmen så de lär ju ta längre tid innan de händer nåt än om jag skulle varit utan den.

jag kan säga att jag knappt har kunnat röra mig i sängen inatt, de tog säkert 5 minuter att vända sig från ena sidan till den andra.. hela svanken och höftpartiet är kaputt fyy fan säger jag då bara. en promenad kanske skulle lätta på värken lite så vi får väl se om den hinns med idag... jobbar nämligen 15.30-00.00 å 00.00 är jag inte så sugen på att ta en promenad.

nä nu ska jag vänta på torktumlaren och vika lite tvätt under tiden, sedan bär det nog iväg

so long

Kommentarer
Postat av: Linda

Man gör allt för den ;) Jaha, va roligt. Hoppas det blir bra då. Men du.. Det ligger väl neråt?! som tusan? bor du i kramfors igen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback