...alldeles underbar!

winnerbäck är värd varenda krona... varje öre fyller mina öron med ljuv musik!
min röst va död, jag kunde inte skrika o gorma som jag brukar göra men åååh... åååh. de e bättre än en sån där god lakrits-klubba!
regn å grått väder gick an, jag kände inte ens hur blöt jag va medans jag stod där å lallade med.. one more time please..
synd att de dröjer mellan gångerna... aja... jag får väl nöja mig med den fina wunderbaumen och nyckelsnöret jag köpte... plus alla skivor jag har sedan tidigare!

jag lyckades ta ett par kort, jag har inte hunnit få in dom i datorn än så de får bli vid ett senare tillfälle jag delar med mig av dem..

Kommentarer
Postat av: Therése

Wunderbaum? Som luktar vad? Winnerbäck?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback