bara allmänt...

Hoho..

Sitter än en gång på jobbet, detta evinnerliga arbete som ALDRIG tar slut... vad ska man göra? Ibland önskar man att päronen kunde vara miljardärer så att man kunde stanna hemma en vecka utan att må dåligt över kommande lön..

Mycke har hänt sedan sist... har tydligen någon konstig sjukdom som ingen vet vad det är och i princip så får jag göra en "tömning" i veckan..

ska till läkaren imorgon o se om dom hittar nåt, på nåt vis så hoppas jag att dom hittar ett fel så att jag får det ur världen men tänk om jag måste tillbaks??!! hemska tanke!

men det händer mycke bra också =)
PÅ FREEEEEEDAAAAAG!!!... resten får ni lista ut själva ;p


Helgen som var (17-18) kunde jag fått gå på melodifestivalen... inte för att det känns jobbigt att ha missat det men va fan, kan inte magen krångla någon dag man är hemma och har tråkigt?!
Ne, varje gång ska det inträffa på något olämpligt ställe..

Nu måste jag återgå till arbetet, fyra minuter till lunch... YES!!! (dock min sista fasta måltid på över 24 timmar...)

Sist men inte minst måste jag sända en hälsning till min trogna läsare Therese... tack för att du läser, du lär ju vara den enda =)

Kommentarer
Postat av: Adina

Aw, jag känner mig hedrad! Hoppas verkligen att du får en trevlig helg ;)

Postat av: mads.

öh! glöm inte bort mig T! jag finns alltid här i bakgrunden, kram ;)

2007-02-23 @ 11:42:37
Postat av: ak

äntligen så har jag hittat hit också, lät inte bra det där med magen, hoppas det har ordnat sig! kraam/ak

2007-03-16 @ 08:37:19
URL: http://akis.blogg.se
Postat av: mads

http://akis.blogg.se/
min kommer snart :P

2007-06-09 @ 14:29:00
Postat av: mads

http://mayor.blogg.se
här har du mig.
walking on sunshine ;)

2007-06-09 @ 14:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback