Första inlägget

Hej.

Många talar i dessa dagar om dessa bloggar, nu har jag tänkt att genomsöka alla dessa små funktioner så jag vet vad människorna av idag talar om.

Själv så är jag väl en rätt tråkig person som har lätt för att tala lite för mycket (om för mycket), däremot har jag fått för mig att jag är rätt trevlig och social.
Bor för tillfället i Sollefteå men är sällan där om jag inte jobbar...och det gör man ju för det mesta ja. Proffcom var stället och där sitter jag på kundsupport för lite olika projekt eller vad man nu kan kalla detta, pissig lön iaf.
Har en rätt okej tvåa på Knivskärargränd som jag stormtrivs i men inte besöker så värst ofta då jag hellre är i Kramfors med kärleken.

Efter en enormt ansträngande dag så har jag tänkt gå till soffan och slå upp en trevlig bok som jag påbörjat i början av oktober men aldrig hinner klart med, är i vanliga fall en bokmal. 

Dagen började i alla fall med att man tog sig ur sängen (nästan utan problem), bestämde med karln att en Härnösandsresa stod på dagens schema och endast ett fåtal grejer skulle där inhandlas eftersom pengarna rök på gårdagens Sundsvallsresa.
Väl i Härnösand så brändes pengarna hejvilt åt alla håll och kanter och ungefär största pengalappen senare kom vi på att det kanske inte var så bra.
Resan gick hemåt efter att ha inhandlat en del nödvändigheter på Coop Forum.
Nu sitter man här, i full akt att skriva något som kan kännas tråkigt att läsa men som tagit en evinnerlig tid att komma på. Ska rasta hunden och tugga på pizzabiten som jag själv lyckats koka ihop till dagens underbara middag.

Tack och bock, välkommen..


Tinas inköpslista

Autografjägaren - Zadie Smith
Trekant - ??
Stenar till mina fina blomkrukor
Ljus (som vanligt)
Förnödenheter inför helgen och en hel del mat till djuren
Svarta kaffemuggar

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback