am i back?

igår var det födelsedagsfest hos en av mina vänner/kollegor och det blev ett riktigt dunderkalas med beerpong och allt vad hör där till (inklusive dagens huvudvärk). det var en riktigt internationell fest där vi svenskar var minoritet och holländarna var dominerande i antal. en helt fantastisk fest med trevliga människor i alla åldrar (ej minderåriga). det är dock värre idag, det känns som att jag svalt en askkopp med hjälp av en tunna öl eller nåt. så vad gör man när man inte klarar av hastiga rörelser en söndag? jo man börjar läsa bloggar.. och inspireras.. och tänker att man ska minsann börja blogga igen, varje dag minsann. så jag loggar in på blogg.se och möter till min förvåning en massa nyheter, shit vad det händer mycket på ett år! numera kan man tjäna lite extra pengar genom att blogga om t.ex sexleksaker ."om du vågar". om jag vågar, kanske helt enkelt ska sadla om till sexleksaksrecenserare på heltid. not. hur som så kanske jag får äran att prova att recensera något någon gång.
 
nu ska jag ta och ge boris en stor puss på nosen, dra på mig träningsoutfiten och släpa mig ett varv runt sjöarna. måste ju kännas bättre efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback